Ønsker du at returnere en vare, eller skulle du være uheldig at have en reklamation, beder vi dig kontakte vores kundeservice ved hjælp af nedenstående knapper. Du er også altid velkommen i et af vores Davidsen byggemarkeder for at få hjælp – husk at medbringe din kvittering eller faktura.
Davidsen tilbyder 14 dages returret. Er du medlem af Klub Davidsen, har du 60 dages returret. Ønsker du at returnere en vare, skal du give os besked inden returretsperiodens udløb. Det kan du gøre ved at udfylde formularen med alle relevante oplysninger. Så kontakter vi dig inden for få dage med information om det videre forløb.
Du kan også returnere varen i dit lokale Davidsen Byggemarked.
Du afholder selv fragtomkostning ved returnering af varer – se mere under: Handelsbetingelser.
Kræver varen afhentning med fragtmand, så hjælper vi gerne med at bestille afhentningen, men du vil dog selv skulle afholde omkostningerne hertil.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Du bedes gemme postkvittering samt track and trace nummer, såfremt pakken skal efterlyses.
Du hæfter kun for en evt. forringelse af en vares værdi, som skyldes anden håndtering af varen end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde som den fungerer på. Emballagen må åbnes, men ikke ødelægges. Hvis emballagen mangler eller er ødelagt, kan det udgøre en værdiforringelse, som du hæfter for. For mere info se Handelsbetingelser.
Skulle du have en reklamationsdækket fejl, vil vi bede dig udfylde nedenstående kontaktformular med alle relevante oplysninger samt uddybende beskrivelse og billeder af fejlen/manglen. Ved transportskade også billeder af emballagen.
Vi vender tilbage med svar på din henvendelse hurtigst muligt. Har du brug for at kontakte os undervejs, bedes du ved henvendelse oplyse det sagsnummer som du har modtaget da du indsendte onlineformularen.